top of page
2talk_1 באנר פייס.jpg

מהן השאלות שעובדים רוצים שהמנהלים שלהם ישאלו אותם, בשיחה אישית?

בזה בדיוק עוסק וובינר 2talk! לצפיה:

 

.

על מה דיברנו בוובינר?

חלק ניכר מההצלחה הארגונית מושתת על איכות מערכות היחסים בארגון: מערכות יחסים בין מנהלים לעובדים, מערכות יחסים בין ממשקים ועוד. שיחה, היא מיומנות חשובה ביכולת שלנו לנהל בהצלחה את התקשורת עם הסובבים אותנו ומכאן את מערכות היחסים איתם. 

ישנן מספר הזדמנויות לניהול שיחה משמעותית בין מנהל ועובד, והעיקריות שבהן קורות בעת שיחת המשוב השנתית ובשיחת האמצע. שיחה טובה, בין אם שיחת משוב, שיחת אמצע או שיחה אישית, היא כזו המבוססת על הקשבה ועל התעניינות כנה ואמיתית. הדרך לעשות זאת, היא דרך שאילת שאלות.

 

לפני זמן מה פרסמתי שאלון תקשורת מנהל עובד. בשאלונים שאלתי שאלה פשוטה:

מהן 3 השאלות שהיית רוצה שהמנהל שלך יישאל אותך בשיחה אישית?

כנלווה לשאלה, ועל מנת לקבל תמונה טובה יותר, הוספתי שאלות המשך, בהן:

1. כמה היית רוצה ששיחה כזו אכן תתקיים?

2. האם כיום הינך מרוצה מהתדירות בה שיחות כאלו מתקיימות, בינך לבין המנהל.ת שלך?

 

ניתוח תוצאות השאלונים העלה תמונה מרתקת.

התשובות שהתקבלו הן הבסיס לערכות 2talk לארגונים, הבנויות מ70 קלפים של שאלות אותן העובדים ישמחו שהמנהלים שלהם ישאלו אותם.

.

איך משתמשים ב2talk?

ניתן להזמין הרצאה / סדנה למנהלים אשר בה נחבר אותם לתפיסת 2talk לניהול מערכות יחסים משמעותיות בארגון, וכן נקנה להם את המיומנות לעשות זאת. במהלך הסדנא כל מנהל יקבל ערכת 2talk בה יוכל להשתמש באופן שוטף בעבודתו. חשוב לציין כי הערכות מתאימות למגוון שיחות, החל משיחות משוב, שיחות אמצע, המשך בשבירת שגרה חוויתית בישיבת צוות וכלה בתהליך פיתוח צוות עמוק. לא מעט מנהלים גם משתפים כי לקחו את הערכות לשיחות בתוך המשפחה.

ניתן גם לרכוש את הערכות לבדן, ללא סדנה או הרצאה, אם להכנה פנימית של הארגון לשיחות השונות או לסיום קורסי מנהלים וכדומה.

 

ניתן לרכוש את הערכות בעברית או באנגלית. הערכות קיימות גם בפורמט דיגיטלי המתאימות לשיחות מרחוק, לארגונים גלובליים ואחרים. הפורמט הדיגיטלי קיים באנגלית בלבד.

אשמח להזמין ערכה עכשיו

אני מתעניינ.ת בסדנה / הרצאה/ כמות ערכות, ואשמח לשוחח 

ומה הרשמים מתהליך 2talk?

"השנה בשיחות אמצע היה חשוב לנו לתת לעובדים את הבמה ולהביא אותם למצב  שהם מרגישים בנוח לעלות את הנושאים שחשובים להם .
קלפי 2talk של יפעת ונונו לופו , היו מעולים למטרה הזו. 
ביקשנו מהמנהלים לאפשר לעובדים לבחור שאלות שהם היו מעוניינים שהמנהל ישאל אותם ולמעשה כך העובדים יכלו לבחור את הנושאים שחשוב להם להציף ולהביא את השיחה למקומות שלהם.
בתהליך קיימנו סדנאות למנהלים והדרכות לעובדים.  רוב המנהלים התחברו והרגישו בסדנאות שזה שונה, חדשני  ואהבו את הרעיון והמסגור החדש לשיחה.
לפני שבוע וחצי יצאנו לדרך עם השיחות והפידבקים מצויינים , הן של המנהלים והן של העובדים. עולה שהשימוש בקלפים  יצר שיחות משמעותיות ועמוקות יותר שהוצפו נושאים שלא היו עולים ללא השימוש בקלפים וגם מנהלים תקשורתיים ופתוחים גילו דברים חדשים על העובדים שלהם. 
המנהלים הרגישו שהעובדים יותר פתוחים ומשתפים ונוצרה אווירה טובה  שהביאה לדיאלוגים משמעותיים."

 

קרן מושקוביץ, VPHR Guardknox.

 

 

הי יפעת יקרה תגובות הצוות לסדנא מדהימות! 
המון תודה על סדנא מרתקת, מעשירה ומלמדת שמחברת אותנו לבסיס הכי חזק של יחסים- תקשורת טובה ופתוחה.
הקלפים והשאלות מדויקים באופן מדהים! כלי חזק ומקצועי שחשוב לכל מנהל. כמה תמונות מהסדנא ❤️ המון תודה טל

טל ורבנר, מנכ"לית Hito

bottom of page